subscribe

Search a post

19 February 2017

Stockholm's Frozen Lake


Stockholm
geographical name  Stock·holm  \ˈstäk-ˌhō(l)m\


The ankle boots are back on the blog and this time, they are studded. These gorgeous embellished pieces from Misguided have been my go-to shoes especially during my trip to Sweden.
Les bottines sont de retour sur le blog et cette fois, elles sont cloutées. Ces superbes bottines ornées de clous viennent de Missguided et ont été mes "go-to" chaussures, c'est a dire mes indispensables, et ce, particulièrement durant mon voyage en Suède.

When travelling abroad, I'm always looking for comfortable yet stylish shoes to walk in all day. For this occasion, my choice went into these black studded biker boots that didn't fail me during the entire journey. In the snow and  in the rain, my feet stayed dry and warm and I never had to complain about the comfort nor the quality of the shoes.
Lorsque je voyage a l'étranger, je recherche toujours des chaussures confortables et stylées dans lesquels marcher toute la journée. A cette occasion, mon choix s'est porté vers ces bottines qui ne m'ont pas déçu de tout le séjour. Dans la neige et sous la pluie mes pieds sont restés au sec et je n'ai pas eu a me plaindre une seule fois de la qualité de ma paire.







Missguided boots


⇣ Pin for later 


Connect with me

Back to Top