subscribe

Search a post

28 March 2016

Blogger Hangout Fashion Week event



Hi dolls ! Today I'm talking about this look that I wore last week at the Blogger Fashion Week event organised by Bloggers Hangout. I had a very lovely time and got the opportunities to discover couple brands and even have a chat with their ambassadors. 
I was wearing this 1950s inspired dress by Soul Heaven that I already shot last year (click here to see the post) when I first starting to work in collaboration with the brand. I love this dress so much, it is such a elegant and signature piece. The design is very vibrant and is a statement accessory to the dress itself.

Hello dolls ! Aujourd'hui je vais vous parler de ce look que j'ai porté la semaine dernière a la Blogger Fashion Week organisée par Bloggers Hangout. J'ai passe une super moment et eu l'opportunité de découvrir de nouvelles marques et d'avoir meme une discussion avec chacun de leurs représentants.
Je portais cette robe de Soul Heaven, très inspirée des années 1950, que j'avais deja shootée l'année dernière a l'occasion de ma collaboration avec la marque (cliquez ici pour voir le post). J'aime tellement cette robe, elle est très élégante et "signature piece" a elle meme. J'apprécie tout particulièrement le motif et la forme très vibrants de la robe.






Connect with me

Back to Top