subscribe

Search a post

Essaouira

Hi dolls !

ENG: For the 3rd day of my trip I went to Essaouira, a gorgeous city in the North Atlantic Coast of Morocco. It is especially known for its beach and its peaceful harbourd, and I had a wonderful time over there. 
The weather was simply amazing and I had the opportunity to try over there a squid tajine at the Chez Sam restaurant that I recommend to everyone !
The city is very small tho. In one day I had mostly seen most of it, from the Berbers shops to the harbourd and the fish restaurant.



FR: Le 3eme jour de mon voyage je suis allée a Essaouira, une ville très charmante sur la Cote Atlantique Nord du Maroc. Elle est spécialement connue pour sa place et pour son paisible port de pêche. J'y ai vraiment passé un excellent moment.
La météo était excellente, totalement de notre cote et j'ai même eu la chance de goûter une tajine de calamar au restaurant Chez Sam que je vous recommande vivement !
La ville est très petite cependant, en une journée j'ai eu le temps d'en faire quasi complètement le tour, des boutiques berbères au restaurant de poissons en passant par le port.

with love
xo. TDVR





































All the pictures in this post were taken by me. Ask and credit if you use it.

Connect with me

Back to Top